Ağır Ceza Davalarının Kapsamı

Ağır ceza davaları diğer mahkemelerden farklıdır. Bu duruma istinaden suç teşkil eden unsurlar ve bu mahkemeye konu olan ceza ve yaptırımlarda farklılık arz etmektedir. Ankara Ceza Avukatı arayışınızda Ağır ceza davalarında etkin tecrübesi bulunan ve sizlere davanın tüm süreçlerinde çözüm odaklı hizmet verecek avukatımıza sitemizdeki numaradan ulaşabilirsiniz. Ağır ceza davaları içerisinde yer alan suçlar şu şekildedir;

• İnsan ticareti yapmak ve zorla insanları alıkoyma suçlarından dolayı bu tür suçlar ağır ceza mahkemelerinde görülür,
  • Kişilerin hak ve hürriyetini zedeleyici cinsel istismar suçları,
  • Devletin sırlarını açığa çıkarmak ve kamu çerçevesinde bu bilgileri yaymak,
  • Hileli iflas göstermek,
  • Nitelikli olarak insanları dolandırmak ve yüklü miktarda hesaplara para geçirmek,
  • Kasten nitelikli olarak insan öldürmek ve planlı olarak cinayet işlemek,
  • Cumhurbaşkanına suikast düzenlemek ve fiili olarak saldırı gerçekleştirmek gibi suçlar ağır ceza davaları içerisinde görülür.

Ağır Ceza Dava Sürecinde Ne Yapılmalıdır?

Ağır ceza davaları kişinin direkt olarak hayatını etkileyen ve çoğu zaman ciddi kararların alınabildiği ve geri dönüşlerin zor olduğu kararlardır. Bu gibi durumlarda yapılması gereken ve cezayı alacak kişi için önem arz eden nokta hak ve hürriyetine, özgürlüğüne kavuşmasıdır. Bu süreç içerisinde mutlaka bir avukat tutulması ve dava süreçlerinin yakından takip edilip olay ve konular ile alakalı yeterli bilgi ve belge hakkında bilgi sahibi olunması gerekmektedir. Hem mahkeme hem de dava sürecinin bütün noktalarında size yardım edecek ve danışmanlık görevini üstlenecek avukat bularak bu süreç içerisinde faydalanabilirsiniz. Dilerseniz Ankara Ağır Ceza Avukatı için site üzerinden gerekli bilgileri alabilir ve bizlere ulaşabilirsiniz. Ankara da tüm ilçelerde sizlere hukuki danışmanlık sağlamaktayız.